2013年12月25日星期三

Someone like you。




Never mind, I'll find someone like you
沒關係,我會找到一個跟你一樣的人
I wish nothing but the best for you too
我沒甚麼想的,就希望你一切順利
Don't forget me, I beg
我求你別忘了我
I remember you said
記得你說過
"Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead" 
「有時因愛而活,有時卻也因它而受傷」
Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead, yeah
是啊,有時因愛而活,有時卻也因它而受傷

最近都會聽Adele的歌,因為真的很不錯。也明白人紅總會有原因。

這首歌,送給很多人。
最主要就當然是送給那位,那位我曾經很熟悉的人。
就充當是我送的聖誕禮物吧。

沒有留言:

發佈留言