2014年1月6日星期一

路姆西。

我一向都相信,一個問題會出現,唔會只係一方有錯。

婆說婆有理,公說公有理。一個日日係ig到丟人路姆西,另一個直程wtsapp我係咁屌鳩佢十世,我真係覺得好L煩啊大佬,可唔可以唔好係我要考試要溫書嘅時候煩我?

BTW,兩邊人,有咩有講有咩避開唔講,一睇就睇得出so9sad,咪咁弱智啦你班人,一個裙腳仔,另一個dse雞,兩個都傻的嗎到一個點,慌死人唔知呢件事,仲要覺得自己一定啱晒可以公開講出黎比全世界評評理,又話要貼大字報,啲咁嘅濕鳩嘢都比你諗得出真係叻叻子啊,屌好心你就唔好咁傻的嗎啦。

比隔離系啲人知咗不特此,仲要比人放上fb,真係好羞家啊頂。

沒有留言:

發佈留言