2013年4月7日星期日

擦鞋。

真係唔知可以講咩好。



擦鞋唔係問題,但擦到神憎鬼厭的時候,就會令人覺得好很煩。

老師教授講咩都笑,笑到又喘氣又震晒高潮咁款,雖然都好煩,但最多都係嘈住我上堂,我當你笑點低,我大人有大量我算。

但文字學就頂你唔順已經。明明上午下午兩班教的東西都一樣,甚至其實下午果班仲有著數,因為教授鍾意果班,下午果班你又唔係冇得上,而且你又唔會唔上,做咩係都要去我地上午班上堂?

好學唔係問題,sitting in我都會,但前提係唔會打擾到原本上堂果班人。我地對上果堂又未落堂次次去到文字學個班房就見到一大堆人,成堆下午班嘅人大都走黎我地上午班上堂,坐晒我地啲位,搞到原本上午果班嘅人反而冇位坐,咁會唔會太過份呢?

好啦,今日星期日,人地year 4畢業關你春事?會特登返去同year 4影相,真係唔知可以講咩好,我只能說我輸了。OK只係我又睇唔順眼,只係我唔明,識得高year點解會好似好威咁?

又有啲人,facebook friends就當係朋友,三唔識七,只不過係人地有post係facebook,就好似真係自己朋友做過咩咁好威威走黎同我講我個fd點點點,真係拜拜你條尾。

唉算了,我繼續餵我隻草泥馬好過。

沒有留言:

發佈留言