2019年7月23日星期二

七月廿一日晚上。

「你行得正企得正,冇犯法點會比人拉?」

係囉,咁點解大家今晚都早收工?唔單單係普通公司喎?就連康文署啲運動場都提早閂門喎?作為一個良好市民,作為一個相信警察可以除暴安良嘅市民,應該對香港政府有信心先啱架。


今日大家會早收工,唔係因為冇咗警察,而係寧願信自己早啲返屋企會安全啲,都信唔撚過你班冇撚柒用嘅警察,係老闆都覺得你地冇撚用,覺得黑社會惡撚過你地啊垃圾。

而家你地屎就食硬架啦,當晚元朗附近有咩問題,有咩得失,都可以瀨晒落警察到;另一方面,警察交到人就係「傾掂數」,交唔到人就更加係「冇柒用」,甚至,你交到個幕後黑手出黎﹐大家都只會覺得某黑手被捨棄。你地嘅形象就係差到,做咩都無法挽救形象。曾經我有同情過警察,well,形象嘅嘢,一個就翹起你全家。



其實我好想知,到底係邊個出埋啲屎橋,明知香港人就係「總之暴力就唔啱」,明知而家咁多人隨手就可以拍片,比人打緊都可以拍片,有片有證據,都出動咁多白衣人打人。

然後搞笑嘅係,聲稱自己路過現場的何先生,一副氣定神閒,一副口裡說沒有其實係人都知但你吹我唔脹的神氣樣子。

會唔會係大肚婆自己跣親﹐真係一個好問題。

我個logic就咁:

當何君堯就係西環契仔嘅時候,咁可以理解成,佢係被中聯辦相中、覺得唔錯嘅人選啦?咁即係可以理解成,何君堯嘅水平,就係中聯辦水平(最起碼咁上下)啦?咁佢果種當全世界白痴我係咁二交代兩句你地就好收皮,總之我做咩都唔會有事嘅態度。

咁你仲叫我覺得送中冇問題?

仲有,警察聲稱自己會「不畏懼、不徇私、不對他人懷惡意、不敵視他人及忠誠、努力的態度行使職權,執行職務」,除咗「不畏懼」三個字一個都冇中。我行得正企得正,都唔夠你地同八鄉啲朋友咁熟,有說有笑,個個拎住碌棍,掂行掂過都冇事。

咁你仲叫我覺得送中冇問題?

最後,坦白講我覺得林鄭此人存在與否、下台與否已經唔重要。當佢講得出治安十分重要,而成功落實一國兩制對香港而言「甚至可以話至為重要」,呢句簡直就令我覺得佢係到向大眾暗示緊,對中國而言,管治香港、維護國家(即使只係一個國徽)嘅尊嚴,都比你地香港人重要。

咁你仲叫我覺得送中冇問題?

沒有留言:

發佈留言