2021年9月10日星期五

師傅。

我先再一次說明:我真的不是師傅的fans。其實我只看過兩集左右。

但我覺得這位說得滿好的:

「都好多人鬧我騎呢,鬧我另類,鬧我神棍,其實呢樣嘢冇問題㗎,我寫咗嗰首歌詞都係咁講:『網民令我成熟』(面對網民會令佢哋更加成熟),大家睇問題嘅角度都唔同,所以大家都覺得我騎呢,我都覺得自己係有少少騎呢,因為你做呢啲綜藝節目,有少少搞笑嘅節目呢,有少少騎呢其實係冇問題㗎,總之大家開心就得,唔使睇呢個節目睇得咁沉重,將佢睇到咁深仇大恨,何必呢?」

如果說七師傳很膠的話,她卻從來都不是那種無腦正能量,她有她的包容和坦然(ok也有很多莫名奇妙),而且她絕對不是無腦啦,不是每個人派膠都能派得如此恰到好處的。

但我感覺她這個人很真心。日後就唔知啦

這就夠了。

沒有留言:

發佈留言