2012年4月15日星期日

討厭。

真是很討厭,越來越討厭。

究竟你識唔說得尊重人?當我地都係白痴?我算是你的甚麼?契弟嗎?

鍾意就將東西塞給我,有沒有問我過的意見?自已口渴想飲汽水,飲兩啖唔想要了,就塞給我問我要不要。我話唔要又說:「不要浪費嘛,把它喝了。」我奉旨要聽你的嗎?

鍾意就返屋企食飯,鍾意就夜一夜先返,電話都冇個又唔通知聲,煮你飯你又係出面食咗,唔煮你飯原來你又返黎食,然後又黑口黑面問我點解唔煮佢飯。你咁有錢就出街食啦,屎都有得比你食呀,費時食屋企野食污糟你個胃啦大小姐。

不過你係真係有錢先好囉,唔好偷我錢然後出街揮霍、扮係自已有錢囉。偷咗我成千銀,然後出街又韓燒又放題,周不時又換個I phone殼,又買衫褲鞋襪,好心你冇錢就咪係到充大頭鬼啦。

係唔係就拿走別人的東西,問也沒問、說也沒說、提也沒提,到我們發現東西不見了,才淡淡然說是她拿了。這間屋子的東西都是你的啊?拎走我部計數機又唔同我講,頂你個肺,唔識用就叫我去幫佢入programme,唔識用就咪撚學人用啦,反正你都唔撚會合格架啦,仲係到命令我,唔該都冇句,

唔理你又話我唔係人,唔幫你好心幫你溫書你又係到同我hea。你明明就同人出街就話自已去自修室溫書,比人識穿話你唔係去溫書又喊晒口話我地唔信你。大佬,果次係M記到幫你溫中文,溫咗幾個鐘你都對住部電話多過對住份練習同我,咁嘅人同我講佢去自修室會溫書?我贈你三個字:算鳩數。

成Q日淨係識得黑面,我要睇你面色做人架咩?你係我邊位呀屌你?咁撚巴閉,唔好係屋企住啦,去搵你個叻叻男朋友囉,人地又有錢對你又好,佢個阿媽都成日整野比你食啦,係呀屋企對你好差,你快撚啲去果到呀,佢好有前途啊,讀書聽講好叻,會升到大學,對你一心一意,永不花心咁話喎。

呢啲咁嘅戇鳩仔,成撚日淨係識洗錢,都唔理阿媽搵錢點辛苦法。佢會搵到食?連生佢果個阿媽都咁樣,佢唔叫你幫手去揸兜算你好命。

吔屎喇你!

沒有留言:

發佈留言