2013年3月1日星期五

窮奢極侈。

我總覺得寵物節目不知所謂。當人都顧不到自己時,那裡來的錢幫寵物做按摩做護理?都算了,當係叫做有愛心的行為。

還有個甚麼可以贏錢的遊戲節目,口號係叫人為咗達成夢想就黎贏取獎金,我只係覺得,可唔可以唔好侮辱了「夢想」這個字?這個都算。起碼係真係有獎金送人。

最討厭是那種拎舊嘢出黎然後話佢點點點罕有點點點貴法,然後一齊食講句「雞有雞味」,又或者富貴享受介紹的節目,然後用字幕彈個銀碼出黎,然後一齊「嘩!」。完全就好似當年睇過某劇,睇住人地燒銀紙煲紅豆沙咁傻的嗎。

真是很不明白,何解日日都有人大喊著窮窮窮,電視台還是會繼續制作那一大堆除了享受就是花錢的節目?

我完全唔明白呢班人係到晒命的居心何在,是在向我們這些平凡人炫耀著,我們一晚所花費的,你地呢死窮撚一世都冇可能享受得到架,這樣?甚麼華麗明星甚麼特級豪華甚麼好很識嘆,要我地咬住咸魚睇你地食鮑魚,咪玩啦。杜拜又如何?我鬼有錢去咩?係呀全球最高XXXXXXX同全球最長XXXXXXX,威威子,然後呢?哦,掰。

我知道,這些節目都是因為有贊助而出現。也就是說,而這些節目都只得一個字︰錢。俗得要命,令人作嘔。

錢錢錢錢錢,好俗啊拜託,私人直升機,燕窩當晚餐,懶勁飲紅酒,這就是品味?都係果句啦,朱門酒肉臭。索性開多個豪華台,專比有錢人睇,一齊分享下燒錢心得豪宅跑車美女,我地J圖就夠,唔洗得登整個節目比我地呢班根本唔會幫襯嘅人睇。

睇膠劇都話可以笑下,睇呢啲真係開電視都覺得嘥電。

沒有留言:

發佈留言