2016年3月8日星期二

Demons。



仔細看看那歌詞,滿有意思的,我看了好幾天才看懂。例如,你覺得寂寞時,會覺得金錢堆砌出來的東西很神聖;你灰心失意時,會覺得最差勁的人很不得了。還有就是,

I want to hide the truth
I want to shelter you
But with the beast inside
There's nowhere we can hide

......

When you feel my heat
Look into my eyes
It's where my demons hide
It's where my demons hide

Don't get too close
It's dark inside
It's where my demons hide
It's where my demons hide

我真的很想保護你,我不想讓你知道我太多的黑暗,可是我還是很想讓你愛我,不要走得太近,我內心有一隻惡魔,但還是請你直望我的雙眼,看著我本來想隱藏的黑暗。






沒有留言:

發佈留言