2014年5月17日星期六

I Will Survive。




At first I was afraid I was petrified
一開始我覺得很害怕很驚慌
Kept thinking I could never live without you by my side
不停的在想,我身邊不能沒有你
But then I spent so many nights
終於我花了很多個晚上
Thinking how you did me wrong
想明白了你對我做了甚麼
And I grew strong
現在我更堅強了
And I learn how to get along
現在我學會了獨立

看到了電視上偶爾就播一下這首名曲,忍不住又聽多幾次。

那電視劇其實很不錯,特別是看到很多懷念的面孔。

比西遊記好上不知多少倍。






Just turn around now
請你轉身離開
Cause You're not welcome anymore
因為你已經不再受歡迎
Weren't you the one who tried to hurt me with goodbye
你就是那個用分手來傷害我的傢伙
Did I crumble
我會崩潰?
Did you think I'd lay down and die
你以為我會放棄然後等待死亡?
Oh no, not I, I will survive
不會啦,我不會,我會活下去
Oh as long as I know how to love I know I'll stay alive
只要我知道如何去愛,我就會好好活著
I've got all my life to live
我會用一生去過活
I've got all my love to give and I'll survive
我會用我全部的愛去奉獻,然後繼續活下去
I will survive
我會活下去

沒有留言:

發佈留言